Employer Branding


employer branding
Employer Branding nie jest iluzją. To jeden z najważniejszych filarów strategii każdej organizacji.

Organizacje z silną marką pracodawcy to firmy, które troszczą się o ludzi i ich wartości.
Sprawdź w którym momencie jest Twoja organizacja.

 

Dlaczego warto budować reputację pracodawcy? Jakie wymierne korzyści może przynieść inwestowanie w rozwijanie marki na rynku pracy?

 

  1. Przyciąganie talentów – organizacja, która zadba o swoich pracowników, która spowoduje, że będą się mogli rozwijać w jej strukturach, może liczyć na to, że będzie przyciągać najlepszych.

    Z perspektywy realizacji celów strategicznych – zapewni to firmie innowacyjność i konkurencyjność na rynku.

 

  1. Redukcja kosztów rekrutacji – ograniczona, bądź zminimalizowana rotacja pracowników to wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa.

    Warto zadbać o to, aby czuli się dobrze w pracy. Przełoży się to wprost na długość okresów zatrudnienia, ilość wymuszonych odejściami rekrutacji oraz koszty wdrożenia (onboardingu) nowych.

 

  1. Zwiększenie zadowolenie klientów – satysfakcja klientów i zadowolenie pracowników to dwa bardzo silnie związane ze sobą elementy.

    Jeśli dbasz o zadowolenie pracowników, oni zadbają o to, aby klienci też się dobrze czuli. To nie magia. Tak działa reguła wzajemności.

 

  1. Budowanie globalnej reputacji umożliwia firmie otwarcie się rynki globalne.

    Niczym latarnia morska jesteś w stanie ściągać do siebie ludzi. Daje to firmie zdecydowanie szerszy wybór i umożliwia wybranie najlepszych.

 

  1. Zaangażowany i zmotywowany pracownik będzie Twoim najlepszym ambasadorem.

    To on ma zdecydowanie większy wpływ na budowę reputacji firmy niż choćby największy budżet na kampanię medialną. To doświadczenie obecnych i byłych pracowników jest rzeczywistym wizerunkiem organizacji. Jeśli Twój wewnętrzny employer branding będzie dobry, możesz być spokojny o swoją reputację na zewnątrz..

 

i na koniec…

 

Czy wiesz jak brzmi 6 najważniejszych pytań przyszłych, obecnych i byłych pracowników?

  1. jak firma traktuje swoich pracowników?
  2. jaka jest kultura organizacyjna?
  3. jakie są szanse rozwoju organizacji?
  4. jakie są szanse na rozwój osobisty?
  5. jak wygląda polityka wynagrodzeń?
  6. jakie profity i korzyści oferuje firma?

 

Organizacje z silną marką pracodawcy to firmy, które troszczą się o ludzi i ich wartości.

 

Sprawdź w którym momencie jest Twoja firma.

Jeśli uznasz, że masz coś jeszcze do zrobienia – skontaktuj się z nami:

 

Napisz do nas
wierzymy, że zawsze warto rozmawiać...