Employer branding – dlaczego warto?


O tym jak ważne jest budowanie marki firmy na rynku pracy, napisano już wiele.

Naszym zdaniem, z perspektywy firmy i biznesu, który prowadzi, każde działanie musi w efekcie końcowym przełożyć się na wymierne wskaźniki.

Dlatego przygotowaliśmy listę „twardych” korzyści dla firmy.

Kluczowe korzyści to:

  1. zmniejszenie kosztów
  2. wzrost rentowności prowadzonych działań.

Jakie konkretne działania będą się na nie składać? Najważniejsze z nich to:

  • zmniejszenie kosztów rekrutacji
  • ograniczenie fluktuacji
  • zwiększenie ilości i jakości otrzymywanych aplikacji
  • skrócenie czasu onboardingu pracownika
  • przyciąganie talentów
  • atrakcyjność firmy na rynku pracy
  • rosnące zaangażowanie pracowników
  • budowa i utrzymywanie więzi z pracownikami.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *